Bedre oplevelse med billetter købt på forhånd

 

Køb din billet enkelt på mobilen - Spar 29 kr. pr. barn!

For at tilbyde en bedre gæsteoplevelse har vi tilpasset antallet af besøgende og opdelt dem i forskellige grupper. Det gør det også enkelt for dig som gæst at købe billet i forvejen og være garanteret en plads. Ved at tilpasse antallet af besøgende får du en bedre oplevelse, og vi mindsker trængslen i legelandet. Du vælger tidspunkt og dag, hvor du ønsker at besøge os, og indgang sker i løbet af tidsrummet, du har valgt. Du er velkommen til at blive og lege løs i 3 timer.

Du køber din billet online på vores hjemmeside for at drage fordel af vores nedsatte onlinepris, hvor du selv vælger dato og tidspunkt for dit besøg hos os. Det er muligt at købe billet i indgangsbilletkontoret, afhængigt af tilgængelighed. Du booker en tid her.

Billetter frigives løbende to uger frem i tiden. Du kan ombooke dit besøg, 1 time inden din tid starter. Hvis du ombooker billetten til et tidspunkt, som er billigere, får du pengene tilbage på det kort, som du har betalt med. Og hvis du booker en tid, der er dyrere, skal du betale prisforskellen. Man kan ikke afbestille billetterne, og de kan ikke refunderes.

 

Hvordan booker jeg med årskort?

Hvis du har årskort og vil besøge legelandet, skal du også bestille tid i forvejen, men dette er naturligvis helt omkostningsfrit. Vi har reserveret et antal pladser pr. tidsinterval til vores årskortgæster. For at være sikker på at få en tid skal du booke mindst 48 timer inden besøget. Derefter frigives tiderne til alle besøgende Hvis der er fuldt booket, må du vælge et andet tidspunkt på en anden dato. Årskortgæster kan vælge at komme som "drop - in", så længe vi har plads.

For at booke med årskort skal du logge ind på Leo's Family på bookingsiden. Når du er logget ind, vises dit årskort som betalingsmetode.


HUSK!

  • Social afstand – Respekter hinanden, og hold afstand. For at gøre det lettere for jer har vi mindsket antallet af gæster i samtlige legelande.
  • Vask hænder – Tænk på god håndhygiejne, vask hænder ofte.. Vi har også flere stationer med håndsprit i alle vores legelande.
  • Bliv hjemme, hvis du føler dig det mindste syg – Hvis I føler jer syge eller forkølede, opfordrer vi jer til at blive hjemme af respekt for andre.

Spørgsmål og svar

Forhåndsbetalt entre

Hvad indebærer forhåndsbetalt entre? Det er fint at komme som drop-in gæst, men for at drage fordel af vores nedsatte online pris skal du købe din billet via vores online booking inden dit besøg. Husk at købe billetter i god tid, især på populære dage, for en garanteret plads.

Hvad betyder billigere pris online?  Vi har altid de billigste priser online. Priserne der er vist i vores prisoversigt, bliver anvendt når du køber din entrébillet online. Hvis du ønsker at købe din billet ved kassen i legelandet, så vil der blive tillagt et ekstra beløb på 29 kr per barn. For tilbud omhandlende onlinepriser som eksempelvis Sports Day, så gælder hverdagsprisen når du køber en billet i legelandet hvis ikke du er medlem. Hvis du er medlem og ved ankomst viser din personlige QR-kode, så vil prisen være 158 kr. på Sports Day. Sports Day 129 kr. - Medlemspris ved onlinekøb. Hvis du ikke allerede er medlem, opretter vi et medlemskab for dig ved køb af billet online.

Hvordan køber vi billetter? Du køber din billet online på vores hjemmeside for at drage fordel af vores nedsatte onlinepris, hvor du selv vælger dato og tidspunkt for dit besøg hos os. Det er muligt at købe billet i indgangsbilletkontoret, afhængigt af tilgængelighed. Du booker en tid her.

Hvornår skal jeg komme? Vælg et ledigt ankomsttidspunkt, som passer dig. Indgang til legelandet skal ske på det valgte tidspunkt. Derefter er du velkommen til at blive i tre timer.

Hvor mange billetter kan jeg købe? I vores online bookingsystem kan du booke til max 10 børn og 6 voksne pr booking. Hvis du vil booke til flere end 10 børn og 6 voksne, så kan du anvende vores gruppebooking og samtidig få mængderabat. Læs mere om gruppebookinger her

Skal vi komme samtidig? Selskabet i samme booking skal ankomme samtidig for at checke ind.

Sådan ombooker du. Du kan ombooke ved at klikke på Billet og derefter på knappen Ombook. Bemærk, at du skal være logget ind på bookingsiden for at ombooke din billet.

Hvor langt i fremtiden kan jeg købe en billet? Du kan booke op til to uger inden dit besøg.

Hvordan booker jeg med årskort? Hvis du har årskort og vil besøge legelandet, skal du også bestille tid i forvejen, men dette er naturligvis helt omkostningsfrit. Vi har reserveret et antal pladser pr. tidsinterval til vores årskortgæster. For at være sikker på at få en tid skal du booke mindst 48 timer inden besøget. Derefter frigives tiderne til alle besøgende Hvis der er fuldt booket, må du vælge et andet tidspunkt på en anden dato. Årskortgæster kan vælge at komme som "drop - in", så længe vi har plads.

For at booke med årskort skal du logge ind på Leo's Family på bookingsiden. Når du er logget ind, vises dit årskort som betalingsmetode.

Jeg er logget ind på billetsystemet, men får ikke et årskort som et alternativ. Hvad skal jeg gøre? Hvis du ikke finder dit årskort, når du er logget ind, skal du sikre dig, at e-mailadressen for den konto, som du er logget ind med, er den samme e-mailadresse, som du oplyste, da du købte årskortet.

Hvis du stadig ikke finder dit årskort, kan du besøge dit nærmeste legeland, så hjælper de dig.

Hvordan logger jeg ind på Mine sider? Du finder Mine sider på leoslegeland.dk i øverste højre hjørne af siden.

Hvordan booker jeg med fem- eller ti-turskortHar du et familiekort, booker du på samme måde som andre besøgende. Vælg dit fem- eller ti-turskort som betalingsmetode. Bemærk, at du skal medbringe dit kort til legelandet. Transaktionen gennemføres først i legelandet.

Hvordan booker jeg med gavekort? Har du et gavekort, booker du på samme måde som andre besøgende. Vælg dit gavekort som betalingsmetode. Bemærk, at du skal medbringe dit kort til legelandet. Transaktionen gennemføres først i legelandet.

Hvad sker der, hvis jeg har for lav saldo på mit gavekort eller familiekort? Du kan også booke (og betale) med gavekort og familiekort, selvom saldoen er lavere end det aktuelle beløb. Har du for lav saldo, justeres det, når du kommer til kassen, og du kan derefter betale forskellen i legelandet. Husk, at du altid skal medbringe det aktuelle kort.

Hvad sker der, hvis jeg ikke har mit gavekort/familiekort med, når jeg ankommer til legelandet? Hvis du ikke har dit gavekort/familiekort med, skal du betale hele beløbet med et almindeligt bank- eller kreditkort.

Hvorfor er der ingen reduceret pris for 1-årige? Da vi har reduceret antallet af besøgende pr. dag, er vi desværre nødt til at fjerne den lavere pris for 1-årige.

Jeg vil gerne booke flere tider. Hvilket regler er der for det? Da antallet af tider er begrænset, kan du kun have én aktiv booking ad gangen.

Kan jeg annullere min tid? Det er muligt at ændre en booking 12 timer inden besøget til en anden dag, forudsat at der ikke er fuldt booket den pågældende dag. Da antallet af gæster er begrænset, refunderer vi ikke billetten, hvis I ikke kan komme.

Kan jeg ændre min tid? Det er muligt at ændre en booking 12 timer inden besøget til en anden dag, forudsat at der ikke er fuldt booket den pågældende dag.

Jeg kan ikke foretage et køb via hjemmesiden eller i appen! Hvis systemet fungerer, men du ikke kan booke, beder vi dig købe en drop-in-billet i legelandet, hvor der er personale, som kan hjælpe dig ved behov.

Systemet er nede, og du kan ikke købe på grund af driftsforstyrrelser? Hvis systemet er nede, kan du sende en mail til technical-service@leoslekland.se. Vi har normalt bemanding på supporten på hverdage i tidsrummet 9-15. Svar kan forventes inden for 24 timer.

Hvad sker der, hvis jeg har købt billet til det forkerte legeland? Vi kan i dag ikke tage imod billetter, som er købt til det forkerte legeland. Vær derfor omhyggelig med at vælge det korrekte legeland. Har du købt billet til det forkerte legeland, skal du lave en ny booking til det rigtige legeland og derefter sende en mail til vores support med udgifterne til begge køb, så hjælper de dig. Kontakt customer-service@leoslegeland.dk, så hjælper de dig.