Leos Legeland bruger cookies til at sikre, at du får den bedst mulige oplevelse af websiden. Hvis du fortsætter med at bruge vores tjenester, forudsætter vi, at du godkender anvendelsen af cookies. Læs mere om cookies, og hvordan du kan takke nej til dem.


Bedre oplevelse med billetter købt på forhånd

 

Køb din billet enkelt på mobilen!

For at tilbyde en bedre gæsteoplevelse har vi tilpasset antallet af besøgende og opdelt dem i forskellige grupper. Det gør det også enkelt for dig som gæst at købe billet i forvejen og være garanteret en plads. Ved at tilpasse antallet af besøgende får du en bedre oplevelse, og vi mindsker trængslen i legelandet.

Du vælger tidspunkt og dag, hvor du ønsker at besøge os, og indgang sker i løbet af tidsrummet, du har valgt. Du er velkommen til at blive og lege løs i 3 timer.

Det er stadig muligt at komme som drop-in-gæst, men du skal købe billet via din mobiltelefon, når du ankommer til legelandet, inden du kan komme ind. Det er ikke muligt at købe billet i en almindelig kasse. Tænk over at købe billet god tid i forvejen, specielt i weekender og helligdage. Dette er for at i er garanteret en plads.

Billetter frigives løbende to uger frem i tiden. Du kan ombooke dit besøg, 1 time inden din tid starter. Hvis du ombooker billetten til et tidspunkt, som er billigere, får du pengene tilbage på det kort, som du har betalt med. Og hvis du booker en tid, der er dyrere, skal du betale prisforskellen. Man kan ikke afbestille billetterne, og de kan ikke refunderes.

 

 

Årskort, Familiekort og Gavekort

Vi forlænger alle årskort, familiekort og gavekort med den tid, i den periode vi har haft lukket. Kortet forlænges automatisk, og du behøver ikke gøre noget. Vi tæller fra den dag, vi lukkede, til den dato, vi åbner igen.

 

Social afstand

Respekter hinanden, og hold afstand. For at gøre det lettere for jer har vi mindsket antallet af gæster i samtlige legelande.

 

Vask hænder

Tænk på god håndhygiejne, vask hænder ofte. Vi har også flere stationer med håndsprit i alle vores legelande.

 

Bliv hjemme, hvis du føler dig det mindste syg

Hvis I føler jer syge eller forkølede, opfordrer vi jer til at blive hjemme af respekt for andre.

 

Rengøring

Vi har omfattende rengøringsrutiner som vi følger i løbet af dagen. Vi tilbyder håndsprit og udfører desinficering i legelandet. Læs mere om vores rutiner her.

 

Køb Billet

Man kan sagtens komme som drop in gæst, men i skal købe jeres billet via mobiltelefonen ved ankomst inden i kan få adgang til legelandet. Det er ikke muligt at købe billet i kassen. Husk at købe jeres billet i god tid, især i weekender og helligdage, så er i garanteret en plads.

 

Book fødselsdag

Nu har vi igen mulighed for at afholde fødselsdage som vi plejer uden nogen restriktioner. Book her!

 


Spørgsmål og svar

 

Forhåndsbetalt entre

Hvad indebærer forhåndsbetalt entre? For at gøre jeres besøg mere sikkert har vi reduceret antallet af gæster der kan besøge os på samme tid. I kan besøge os når det passer jer, dog skal der købes billet på en mobiltelefon i legelandet før i kan få adgang. Det er ikke muligt at købe billet i kassen! Hvis i vil være sikre på at vi har plads til jer er det muligt at købe billet senest dagen før jeres ankomst. Bemærk, at legeområderne er helt kontantløse.

Hvordan køber vi billetter? I skal købe jeres billet online på vores hjemmeside. Her vælger i dato og ankomsttidspunkt på hvornår I har lyst til at besøge os. Hvis I møder op i legelandet uden at have købt billet på forhånd skal i købe billetten på jeres mobiltelefon. Det er ikke muligt at købe billet i kassen! Du booker en tid her.

Skal vi købe billet inden ankomst? Kan vi bare møde op? Du kan vælge at komme som "drop in", så længe vi har plads. Også som drop-in skal man købe billetten via vores hjemmeside. Instruktioner til, hvordan man gør, finder du på vores webside og ved legelandet.

Hvornår skal jeg komme? Vælg et ledigt ankomsttidspunkt, som passer dig. Indgang til legelandet skal ske på det valgte tidspunkt. Derefter er du velkommen til at blive i tre timer.

Hvor mange billetter kan jeg købe? Det er desværre ikke muligt at tilføje flere til en eksisterende booking. Lav en supplerende booking ved behov.

Skal vi komme samtidig? Selskabet i samme booking skal ankomme samtidig for at checke ind.

Sådan ombooker du. Du finder Ombooking længst nede på din billet. Bemærk, at du skal være logget ind på bookingsiden for at ombooke din billet.

Hvor mange kan jeg booke tid til? Du kan booke til maks. 6 børn og 2 voksne. Leo's er et samlingssted for hele familien, og vi værdsætter, at der er flere voksne med ved besøget, men da voksne ikke betaler entre, og vi har et begrænset antal gæster i legelandet, er vi desværre nødsaget til at begrænse antallet af voksne til 2 personer pr. tid/besøg indtil videre.

Hvor langt i fremtiden kan jeg købe en billet? Du kan booke op til to uger inden dit besøg.

Hvordan booker jeg med årskort? Hvis du har årskort og vil besøge legelandet, skal du også bestille tid i forvejen, men dette er naturligvis helt omkostningsfrit. Vi har reserveret et antal pladser pr. tidsinterval til vores årskortgæster. For at være sikker på at få en tid skal du booke mindst 48 timer inden besøget. Derefter frigives tiderne til alle besøgende Hvis der er fuldt booket, må du vælge et andet tidspunkt på en anden dato. Årskortgæster kan vælge at komme som "drop - in", så længe vi har plads.

For at booke med årskort skal du logge ind på Leo's Family på bookingsiden. Når du er logget ind, vises dit årskort som betalingsmetode.

Jeg er logget ind på billetsystemet, men får ikke et årskort som et alternativ. Hvad skal jeg gøre? Hvis du ikke finder dit årskort, når du er logget ind, skal du sikre dig, at e-mailadressen for den konto, som du er logget ind med, er den samme e-mailadresse, som du oplyste, da du købte årskortet.

Hvis du stadig ikke finder dit årskort, kan du besøge dit nærmeste legeland, så hjælper de dig.

Hvordan logger jeg ind på Mine sider? Du finder Mine sider på leoslegeland.dk i øverste højre hjørne af siden.

Hvordan booker jeg med fem- eller ti-turskortHar du et familiekort, booker du på samme måde som andre besøgende. Vælg dit fem- eller ti-turskort som betalingsmetode. Bemærk, at du skal medbringe dit kort til legelandet. Transaktionen gennemføres først i legelandet.

Hvordan booker jeg med gavekort? Har du et gavekort, booker du på samme måde som andre besøgende. Vælg dit gavekort som betalingsmetode. Bemærk, at du skal medbringe dit kort til legelandet. Transaktionen gennemføres først i legelandet.

Hvad sker der, hvis jeg har for lav saldo på mit gavekort eller familiekort? Du kan også booke (og betale) med gavekort og familiekort, selvom saldoen er lavere end det aktuelle beløb. Har du for lav saldo, justeres det, når du kommer til kassen, og du kan derefter betale forskellen i legelandet. Husk, at du altid skal medbringe det aktuelle kort.

Hvad sker der, hvis jeg ikke har mit gavekort/familiekort med, når jeg ankommer til legelandet? Hvis du ikke har dit gavekort/familiekort med, skal du betale hele beløbet med et almindeligt bank- eller kreditkort.

Hvorfor er der ingen reduceret pris for 1-årige? Da vi har reduceret antallet af besøgende pr. dag, er vi desværre nødt til at fjerne den lavere pris for 1-årige.

Jeg vil gerne booke flere tider. Hvilket regler er der for det? Da antallet af tider er begrænset, kan du kun have én aktiv booking ad gangen.

Kan jeg annullere min tid? Det er muligt at ændre en booking 12 timer inden besøget til en anden dag, forudsat at der ikke er fuldt booket den pågældende dag. Da antallet af gæster er begrænset, refunderer vi ikke billetten, hvis I ikke kan komme.

Kan jeg ændre min tid? Det er muligt at ændre en booking 12 timer inden besøget til en anden dag, forudsat at der ikke er fuldt booket den pågældende dag.

Jeg kan ikke foretage et køb via hjemmesiden eller i appen! Hvis systemet fungerer, men du ikke kan booke, beder vi dig købe en drop-in-billet i legelandet, hvor der er personale, som kan hjælpe dig ved behov.

Systemet er nede, og du kan ikke købe på grund af driftsforstyrrelser? Hvis systemet er nede, kan du sende en mail til technical-service@leoslekland.se. Vi har normalt bemanding på supporten på hverdage i tidsrummet 9-15. Svar kan forventes inden for 24 timer.

Hvad sker der, hvis jeg har købt billet til det forkerte legeland? Vi kan i dag ikke tage imod billetter, som er købt til det forkerte legeland. Vær derfor omhyggelig med at vælge det korrekte legeland. Har du købt billet til det forkerte legeland, skal du lave en ny booking til det rigtige legeland og derefter sende en mail til vores support med udgifterne til begge køb, så hjælper de dig. Kontakt customer-service@leoslegeland.dk, så hjælper de dig.